Britain Armstrong British Lawsuit

December 24, 2012 - 6:33 AM
FILE - In this Feb. 15, 2011, file photo, Lance Armstrong pauses during an interview in Austin, Texas. Armstrong is being sued for more than $1.5 million by a British newspaper which lost a libel action for publishing doping allegations against the now-disgraced cyclist. The Sunday Times paid Armstrong 300,000 pounds (now about $485,000) in 2006 to settle a case after it reprinted claims from a book in 2004 that he took performance-enhancing drugs. (AP Photo/Thao Nguyen, File)